nuff ads

nuff ads

Monday, August 25, 2014

Hantaran Perkahwinan Murah, Guna Barang Recycle Pun Cantik

Assalamualaikum....

Kali ni saya nak share hantaran perkahwinan saya.

Saya menggunakan kaedah recycle dimana saya ambil kotak terpakai dan digubah untuk memuatkan barang antaran saya. Dengan ini saya dapat menjimatkan kos dan mampu menjadi lebih kreatif dalam menggubah hantaran. saya juga menggantikan kertas carik yang biasanya orang nak buat ala-ala bird nest tu dengan kepingan kertas recycle dari sisi tepi resit yang dihasilkan di pejabat. jimat tetapi masih menarik. Jom tengok hasil kerja saya.

Hantaran perkawinan untuk pihak lelaki

Baju Kemeja

Buah-buahan Segar

Jam Tangan

Sejadah

Coklat dan Manisan

Kasut

Barangg Penjagaan Diri

Tali Pinggang & Dompet

Sireh Junjung

Dengan kos minima saya masih mampu membuat hantaran dengan harga murah. Tempah dengan saya sekarang. Saya mampu merealisasikan impian gubahan anda dengan cantik mengikut peruntukan anda sendiri.


Terima Kasih Kerana Mengunjungi Laman Web Kami

SAFA BARAQAH ENTERPRISE
NS0131507-P
Fizah (017-7781543)

No comments:

Post a Comment